Witamina D – wykraczających poza zdrowia kościPaździernik 30

Z biegiem lat, witaminy D odnotowano jej ochronną przeciwko kilku poważnych problemów zdrowotnych poza zdrowia kości. W połowie lat 1960 naukowcy zaczęli odkryć prawdziwe tajemnice tej witaminy i stwierdzono, że witamina D nie jest tak naprawdę w ogóle witaminy. Witaminy są mikroelementy, że organizm nie może produkować na własną rękę, ale są potrzebne w małych ilościach dla zdrowia i dobrego samopoczucia. W przeciwieństwie do innych witamin, witamina D może być wytwarzane przez organizm w wyniku ekspozycji na słońce. Naukowcy odkryli, że witamina D to wymagane przez organ w licznych procesach metabolicznych. Naukowo, to teraz dalej „hormonu witaminy D”. Według naukowców z Loyola University, witamina D jest zdecydowanie okazuje się być „to” składników odżywczych. 1. Brak witaminy D wiąże się z autoimmunizacji, złamania kości, zaburzenia układu sercowo-naczyniowego, jak również wrażliwość na insulinę i wydzielania. Wśród wielu pozytywnych korzyści, zdrowe spożycie witaminy D wiąże się ze wspierania zdrowia kości, przyzębia zdrowia i zdrowia psychicznego. Ostatnie badania sugerują, że niedobór witaminy D może być związane ze znacznym wzrostem w odrzucaniu przeszczepu płuc. Badacza na Uniwersytecie Loyola Osteoporoza i Metabolicznych Centrum Chorób Kości zauważyć, że około 77 procent pacjentów po przeszczepie płuc jest niedobór witaminy D. Naukowcy sądzą, że witamina D ma zasadnicze znaczenie dla pozytywnej wymiany przeszczep płuc i poziom optymalny w celu pomocy układu odpornościowego tolerować nowy narząd. 2Another nowych badań przeprowadzonych na Stanford University Medical Center wynika, że ​​głównymi celami Niedobór witaminy D są ci, którzy chronić skórę przed słońcem codziennie ze względu na predyspozycje genetyczne do niektórych przewlekłych schorzeń skóry. Istnieje również zwiększenie zainteresowania jej niedobór, które mogą wyniknąć z ochrony przed słońcem, zalecenia lekarzy dermatologów. Over-chroni skórę od promieni UV może spowodować niskie stężenie witaminy D prowadzi do szkodliwych skutków dla zdrowia. 3Over ostatnich trzydziestu lat naukowcy wykazała dużą różnorodność funkcji, które wpłynęło na wzrost korzyści z witaminy D skłoniło Zarząd Żywności i Żywienia w Instytucie Medycyny ponownej oceny zalecane spożycie (ZDS) witaminy D z bieżącej RDI 200 Ius. Ich raport „Zalecane normy dietetyczne na Wapń i witamina D” zapowiadający nowy RDI dla witaminy D będzie do wiadomości publicznej w dniu 30 listopada 2010. Popyt konsumentów 4Meet dla witaminy D z wysokiej jakości witaminy ManufacturersAs badań nadal wspiera znaczenie witaminy D w naszej diecie, coraz więcej ludzi decyduje się wziąć witaminy D jako pojedynczy suplement, aby zwiększyć ich spożycie tego „hormonu witaminy”. Sprzedaż tej witaminy wpłynęła na przemysł wytwórczy oraz witaminy. Według Nutrition Business Journal, sprzedaży witaminy D w roku 2009 wzrosła o 82 procent z poprzedniego roku. 5Aby pomóc dostarczyć tę rosnącą potrzebę, uzupełnienia firm produkcyjnych może upewnić się, że to wysokiej jakości suplement witaminy D w swojej linii produktów. Vitacap Labs, jeden z wiodących producentów narodu prywatną witaminy label, produkuje najwyższej jakości, Suplementy witaminy w GMP certyfikat obiektu, który może zaspokoić potrzeby rynku docelowego. Ponadto masz możliwość mieszać i łączyć prywatne suplementów witaminy etykiety z innymi produktami wysokiej jakości, aby spełnić minimum ilość zamówienia to tylko 96 butelek! Skontaktuj się z profesjonalną obsługą uzyskać więcej informacji lub złożyć wniosek o wolne witaminy D prywatną witaminy etykiety cytatem produkcji!

No comments