Witamina D – dzieci mogą potrzebować więcej niż aktualne zaleceniaPaździernik 22
Jeśli chodzi o witaminę D, dzieci mogą potrzebować więcej niż myśleliśmy. Długie uznawane za kluczowy czynnik w budowaniu i utrzymaniu mocnych kości, witamina D jest dostępny tylko z kilku źródeł żywności, ale w rzeczywistości może być syntetyzowany w organizmie. Jest to często określane jako witamina słońca, ponieważ ekspozycja na słońce powoduje jego produkcji w skórze. Na początku lat 1900 rozpowszechnione niedobór witaminy D w lewo miliony dzieci narażone na krzywicę, niszczące kości zmiękczania choroby. Gdy rząd Stanów Zjednoczonych witaminy D fortyfikacji mleka obowiązkowe na początku 1930 liczba krzywicy przypadkach drastycznie spadły i przez dziesiątki lat wierzono, że wzbogacanie mleka sam był wystarczający, aby zapewnić dzieciom optymalne stężenie we krwi witaminy. Jednak ostatnie badania na witaminy D wykazały, że ochrona kości jest tylko jednym z jego wielu funkcji kluczowych, które są teraz znane są autoimmunologicznych i przeciwzapalne możliwości. Obecnie przyjęto, że niedostateczny poziom tej witaminy może mieć wpływ na całe życie układu sercowo-naczyniowego zdrowia, pracy mózgu i podatność na wiele chorób takich jak astma, stwardnienie rozsiane i nowotwory. Się nowe informacje, podnosi świadomość witaminy to znaczenie, pytania o to, czy amerykańskie dzieci są wystarczającej ilości witaminy idą na pierwszy plan. Food and Nutrition Board w Instytucie Medycyny Narodowej Akademii, odpowiedzialny za ustawienie Zalecane diety Świadczenia różnych składników odżywczych wymienionych RDA 200 mgs dziennie dla dzieci i młodzieży. W 2003 roku Amerykańskie Stowarzyszenie Pediatrów zatwierdziła 200 mg RDA dla dzieci, począwszy od pierwszych dwóch miesięcy życia. Jednak w 2008 AAP ogłosił nowe zalecenia dla witaminy, dosłownie podwojenie istniejących RDA i zalecając witaminy dla dzieci suplementacji D rozpocznie się w ciągu dwóch pierwszych dni po urodzeniu. Powołując się na nowych i trwających badań potwierdza, że niedobór tej witaminy, jak ważna dla wielu zagadnień dotyczących ochrony zdrowia przez całe życie, raport AAP powiedział suplementacja jest szczególnie ważne dla dzieci, które są karmione piersią, ponieważ niedobór tej witaminy u matek byłoby to nowonarodzone dzieci . Badania wskazują, że aż 12% zdrowych niemowląt i dzieci są klinicznie niedobór witaminy D, podczas gdy u niemowląt karmionych piersią są do 10 razy bardziej narażone na niedobór niż niemowlęta karmione, którzy są wzorem. Oprócz zalecając uzupełnienie dla niemowląt karmionych piersią, AAP powiedział również, codziennie suplementy 400 IU dziennie, wskazane są dla wszystkich nie-niemowląt karmionych piersią, dzieci starszych i młodzieży, które spożywają mniej niż jeden litr witaminy D wzbogacone mleka dziennie. Jeszcze większa suplementacja może być wskazana dla dzieci o podwyższonym ryzyku niedoboru, grupy, która obejmuje dzieci przyjmowania niektórych leków i dzieci, które niektórych chorób, w tym epilepsja, choroby trzewnej i choroby zapalne jelit.
Tagi: Dieta, Suplementy, Witaminy Twarzy
22 paź 2011 | 10:16 am | zdrowie